#DigiTalk de Núria Escalona tanca l’any 2013 de la #canallesca

núriaescalona

La #canallesca va tancar el 2013 amb una presentació magnífica de #DigiTalk, el llibre de comunicació 2.0 en català que ha publicat recentment la publicista Núria Escalona.  La llibreria La Rambla de Tarragona va ser l’escenari de la presentació que va plantejar-se de manera innovadora i “conversacional” seguint la temàtica del llibre i l’actitud que hem de mantenir a les xarxes socials si volem tenir una reputació i identitat digital dignes de ser admirades. #DigiTalk és una obra de capçalera per entendre l’evolució d’internet i les xarxes socials i els usos que n’hem de fer per obtenir-ne el millor rèdit professional i personal.

El company periodista Jordi Salvat va entrevistar l’autora en un ambient distès i entretingut, com bé demostra la imatge que presideix l’article. Algunes de les piulades recollides durant l’acte, tot escoltant Núria Escalona són:

-A les XXSS tots som marques

-Si no pots atendre les XXSS, no hi siguis. Les xarxes són 1 interacció amb resultats a llarg termini

-El nostre missatge a les XXSS pot arribar tant lluny com el de la Coca-Cola

-La identitat no és inamovible, és un projecte en construcció #Habermas

La selecció és molt breu però en cada frase hi ha motius per reflexionar a fons. És un convit a la lectura de #DigiTalk, un llibre que s’estructura en els següents apartats:

– Pròleg de Josep Rom. Llegeix-lo!

– Introducció. Descobreix les referències i les cites.

– Capítol 1. Origens i concepyes en la comunicació 2.0. Descobreix les referències i les cites.

– Capítol 2. Contextualitzant la comunicació 2.0. Descobreix les referències i les cites.

– Capítol 3. Mitjans socials i eines de software social. Descobreix les referències i les cites.

– Capítol 4. També és moment de la comunicació corporativa. Descobreix les referències i les cites.

– Capítol 5. El social media plan i el pla #Digitalk. Descobreix les referències i les cites.

– Capítol 6. Els perfils de la comunicació 2.0. Descobreix les referències i les cites.

El llibre és de fàcil lectura, està escrit amb un llenguatge directe i clar, i ens ajuda a trobar les claus per seleccionar, si no ho hem fet ja, el nostre comportament on line. La seva publicació es feia necessària doncs al corpus bibliogràfic d’aquesta temàtica li faltava un volum com aquest i en català.

No només ens ha agradat el contingut del llibre que narra l’evolució del màrqueting directe a la comunicació 2.0, i l’oportunitat de compartir conversa off line amb Núria Escalona, sinó també com està desenvolupant ella mateixa la campanya promocional del llibre. Si la seguiu a twitter (@nuriaescalona), veureu com va dosificant els continguts per atraure l’interès del lector, a través de petites píndoles informatives que recull el llibre. No us el perdeu!

Si l’any va acabar de manera excel·lent, us anunciem que comencem igual de forts. El 23 de gener tindrem a El Extraradio, l’Ondas a la Innovació Radiofònica 2013 a taula. Us ho explicarem tot, via twitter, a @lacanallesca.

Bon any!

Quant a canallesca

Grup de periodistes que es reuneix mensualent per debatre sobre comunicació, política i 2.0 amb un convidat expert en la matèria. Itinerant pel Camp de Tarragona
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s